Yess je aanvraag is gelukt!
Je Zoekwoorden checklist komt er aan
Je checklist komt per mail naar je toe. Je zult heb binnen 5 minuten ontvangen. Check voor de zekerheid ook even je spambox ;).
Niks ontvangen? Stuur dan een e-mail naar mady@madyhuisman.nl en ik zorg dat je hem alsnog ontvangt.
Wacht even voor je verdergaat...
Je staat op het punt om aan de slag te gaan met het vindbaar maken van je website in Google. Je gaat aan de slag met zoekwoorden. En de Zoekwoorden checklist laat jou zien waar jij je zoekwoorden plaatst op je webpagina.
Maar... weet je ook hoe je de zoekwoorden kiest waarmee je nu echt kans maakt in Google? Weet jij hoe je zoekwoordenonderzoek doet? Als je echt goed aan de slag wilt gaan met het plaatsen van je zoekwoorden, dan is zoekwoordenonderzoek doen echt een must. En speciaal voor jou heb ik een mooie aanbieding.
Wil jij als ambitieuze, vrouwelijke, zelfstandige ondernemer klanten halen uit je website?
Ik bied jou mijn minicursus zoekwoordenonderzoek aan
Met deze minicursus:
- Trek je de juiste, ready-to-buy-klanten aan uit je doelgroep die klaar zijn voor verandering en graag willen betalen voor jouw aanbod.
- Zeg je gedag tegen dagelijks Social media content maken om klanten te krijgen (dat doen de geoptimaliseerde zoekwoorden voor je).
- Voeg je een passieve inkomstenstroom toe aan je bedrijf, zodat je ook geld verdient wanneer je niet werkt.
- Hoef je geen eindeloze salesgesprekken meer te voeren, omdat je geoptimaliseerde content je klanten hongerig maakt naar meer.
Niet voor € 199,- maar voor slechts 17,-!
Jouw allerleukste klant wacht op jou in Google
Als iemand op zoek is naar jouw aanbod, dan gaat deze persoon over het algemeen niet zoeken op Social media. Ze duiken op Google.
Het mooiste hieraan is dat ze vaak al koop klaar zijn ook. Jouw allerleukste klant is zich ervan bewust dat ze een probleem heeft en zoekt naar jou voor de oplossing!
Dan wil jij bovenaan Google staan te pronken met je website. Want alleen op die manier zal die allerleukste klant jou ook vinden.
En wat je nodig hebt om op die eerste pagina terecht te komen is: Zoekwoorden!
Je wilt precies weten waar jouw mogelijkheden in Google liggen. Welke zoekwoorden en zoektermen jouw doelgroep letterlijk gebruikt en precies dáárover maak jij je content.
Hoe beter jouw woorden aansluiten bij de zoekwoorden van jouw allerleukste klant, hoe groter de kans dat jouw website op pagina 1 in Google uitkomt.
Kortom: Doe zoekwoordenonderzoek om erachter te komen waar jouw goudmijn ligt. Je klant wacht op jou.
"Good SEO starts with understanding your audience and knowing what they’re searching for."
– Neil Patel
Wat anderen zeggen over mijn SEO cursussen
"Laat jouw leukste klant niet wachten"
Even voorstellen
Ik ben Mady
In 2022 ben ik begonnen met ondernemen. Eigenlijk puur bij toeval. Ik kwam een cursus tegen voor Webassistant en mij hart ging meteen sneller kloppen.
Vroeger al maakte ik websites en webshops, puur voor de lol. Het begon met het constant wijzigen van mijn Hyves en Cu2 pagina's. En dat ding over in het maken van echte websites.
Zo maakte ik eens een website over onze Golden Retriever, Sheba. Over Zuid-Afrika, omdat mijn vader daar vandaan komt en ik maakte een webshop voor al mijn zelfgemaakte armbandjes.
Gewoon omdat ik het leuk vond om websites te maken. Ik deed er verder niks mee. Want dat was niet mijn doel. Ik wilde gewoon websites maken.
Toen ik dus in 2022 deze cursus tegenkwam en las dat je echt uitgelegd krijgt hoe het allemaal werkt dacht ik.. "Waarom heb ik dit nooit eerder gedaan?"
Al tijdens de cursus kwamen er klanten binnen, nog voordat ik officieel had bedacht er mijn beroep van te maken. Toen heb ik me maar snel ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.
In de tijd dat ik nu aan het ondernemen ben ben ik mezelf steeds meer gaan verdiepen in SEO. Een super interessant onderwerp, maar zwaar ondergeschoven kindje als je het mij vraagt. Ik verbaas me er echt over hoeveel ondernemers er kansen laten liggen. Puur op het gebied van SEO.
De focus gaat veel uit naar Social media en maar dagelijks, bijna 24/7 online zichtbaar zijn. En dat is, als je het mij vraagt, niet de beste manier om je klanten te bereiken. Met deze overtuiging is, een tijd geleden al, mijn missie geboren. Ik wil ambitieuze, vrouwelijke, zelfstandig ondernemers helpen aan een website die voor hen gaat werken. Zodat ze dat zelf iets minder hard hoeven doen.
Veelgestelde vragen
Ik weet genoeg! Ik ga voor het zoekwoordenonderzoek.